Przejdź do głównej zawartości

Czy ktoś tutaj jeszcze zagląda?

 Cześć wszystkim,

W związku z tym, że ostatni rozdział pojawił się tutaj ponad 2 lata temu, a ostatnio coś drgnęło, jeśli chodzi o moją chęć do pisania, to zwracam się do Was z pytaniem - czy ktoś tutaj jeszcze zagląda i jest zainteresowany dalszą częścią tej historii?

Jeśli tak, to proszę o odzew w komentarzach, bo nie wiem, czy organizować sobie czas na pisanie, czy po takim czasie nie ma już dla kogo :-)

Pozdrawiam Was i przepraszam za nieobecność,

Leksia

Komentarze

  1. Jak najbardziej czekam z utęsknieniem ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. TAKTAKTAKTAK!!!! Ja mam zawsze to opowiadanie zapisane na pasku przeglądarki i regularnie sprawdzam czy coś dodajesz! Trzymam kciuki mega mocno <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, czekamy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooooo <3 No oczywiście, że tu wciąż czekamy! ;D
    Fistacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć 😁
    Oczywiście, że ktoś tu zagląda, a na pewno ja. Brakuje mi tej historii, więc lubię tu wrócić, chociażby do swoich ulubionych momentów ❤ I myślę, że to co pisałaś jest tak dobre, że czeka tutaj wciąż masa ludzi 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wciąż czekam ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również czekam na dalsze rozdziały. 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekamy 🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  9. Wciąż czekamy❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze pytasz! Bierz się Pani do roboty! 😁👍

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekamy, czekamy 🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  12. No kurde, RACZEJ

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście że tak !!! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem w ogóle dlaczego musisz pytać. Czekam na rozdział bardziej niż na pierwszą gwiazdkę 💚

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, oczywiście, że czekam!!! Przeczytałam wszystko i uwielbiam tę historię. Poza tym super, że w jakimś sensie dorasta razem z tobą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekamy i zawsze będziemy czekały ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście, że czekam. Regularnie zaglądam żeby zobaczyć, czy jest coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak proszę pisz dalej! My czekamy z utęsknieniem na nowy rozdzial.

    OdpowiedzUsuń
  19. Odkryłam tego bloga na początku września i jestem w nim absolutnie zakochana! (To ja - ta sama, co niedawno kończyła 33 lata) :)
    Już dawno nie zafiksowałam się na czymś tak mocno, jak na czytaniu tej historii. Opisujesz Jamesa w taki sposób, że znowu czuję się jak nastolatka mająca ogromnego krasza na głównego bohatera 🥹 Czekam z utęsknieniem na kolejne rozdziały! Zaraz siadam do ostatniego i już mi smutno, że zaraz koniec 😭

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Zapraszam do skomentowania rozdziału. Nie mam nic przeciwko krytyce, wręcz przeciwnie - mam nadzieję, że pomożesz mi być lepszą w pisaniu :). Chciałabym jedynie prosić o kulturę wypowiedzi.
Z góry dziękuję za trud włożony w przeczytanie rozdziału i napisanie swojej opinii! :)