Przejdź do głównej zawartości

OGŁOSZENIE

 Witam wszystkich po kolejnej bardzo długiej przerwie!

Przepraszam za brak odezwu w komentarzach. Stwierdziłam, że odpowiem na wszystkie postem.

Jeszcze nie porzuciłam tej historii, ciągle o niej myślę - raz bardziej intensywnie, raz mniej, ale nadal w głowie układam dalsze losy bohaterów.

Problem leży w tym, że kompletnie nie mam czasu na pisanie. Obecnie zbyt dużo mam na głowie, do tego problemy życia dorosłego piętrzą się w nieskończoność i nie ukrywam, że jest coraz gorzej, jeśli chodzi o moje życie osobiste, a co za tym idzie - również samopoczucie. Do tego dochodzi praca na okrągło i wymyśliłam sobie jeszcze egzaminy zawodowe, które mnie czekają na przełomie maja i czerwca.

Pamiętając jednak o tym, że pisanie zawsze działało na mnie jak dobra terapia na problemy w głowie, BARDZO CHCĘ pisać kolejne rozdziały - stąd ten post.

10 czerwca mam ostatni egzamin, po którym mam zamiar wziąć się za pisanie rozdziału. Możecie się go spodziewać do końca czerwca.

Mam nadzieję, że to dla Was dobre wieści.

Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za masę komentarzy, za to, że mnie nie opuściliście i mimo moich długich przerw między rozdziałami nadal trwacie ze mną w tej historii. Jesteście niesamowici!

Bez zbędnego przedłużania - jeszcze raz dziękuję Wam wszystkim! I zapraszam na bloga pod koniec czerwca.

Ściskam i całuję!
Wasza Leksia <3

Komentarze

  1. Dziękuję za danie nadzieji na zakończenie tej historii. Będę czekać tyle ile trzeba

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać!!! ❤️😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie, że masz w planie dodać kiedyś rozdział ❤️ Mniej cudownie z brakiem czasu i problemami ☹️ Trzymam kciuki za egzaminy i mam nadzieję, że jednak Ci się poukłada!
    Fistacja

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tam czekam cierpliwie na dalszy rozwój wydarzeń. Najwyżej opijemy zakończenie opowiadania, gdy stuknie nam 50! :D
    Na to, co najlepsze warto swoje odczekać...

    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Leksia, kiedy wrócisz? :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj chociaż znać czy żyjesz. CZEKAMY

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Zapraszam do skomentowania rozdziału. Nie mam nic przeciwko krytyce, wręcz przeciwnie - mam nadzieję, że pomożesz mi być lepszą w pisaniu :). Chciałabym jedynie prosić o kulturę wypowiedzi.
Z góry dziękuję za trud włożony w przeczytanie rozdziału i napisanie swojej opinii! :)