Przejdź do głównej zawartości

Forum

Cześć!
Najpierw chcę powiedzieć, że nowy rozdział zacznie powstawać dopiero 13 maja, bo wtedy mam maturę ustną z języka polskiego, a muszę jeszcze ją napisać (nie mam ani słowa). Gdy ją zdam, zostanie mi tylko ustny angielski, na który nie muszę się uczyć :).
Druga sprawa to fakt, iż  Fielfelle wpadła na pomysł, żeby założyć forum o tym blogu. No cóż, podchodzę do tego trochę sceptycznie, ale bardzo mi to schlebia i doceniam to oraz bardzo dziękuję. No i w miarę możliwości, jeśli pomysł wypali, będę się starała pomóc z całych sił. Tak więc zapraszam na oficjalne forum mojego bloga, gdzie możecie prowadzić dyskusje między sobą i poznać się nawzajem. Tam mogę odpowiadać na pytania itp, itd.

http://evanslilyzycie.fora.pl

Trzymajcie oj jutra kciuki, szczególnie w czwartek od godziny 14 :).
Buźka ;*

Komentarze

  1. Trzymamy, trzymamy, możesz się o to nie martwić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W SPRAWIE FORUM, CZYTELNICY !jakotako, że forum dopiero co zostało założone, i nie jest do końca przemyślane, brak jescze ostatecznych pomysłów, chciałabym Was poprosić, abyście się zastanowili co uważacie za słuszne w owym forym, co byście dodali w wersji rozrywkowej, lub po prostu związanej z tematem, czego wam brakuje, co byście dołożyli. Wszystkie pomysły, cokolwiek, bez względu czy będzie to rozsądne, czy nie, zgłaszajcie albo do Leksi, bądź do mnie (radzę do mnie, bo Leksia patrzy na ten cały plan dość.. dziwnie ;D- POZDRAWIAM LEKSIE ;*) na numer 10551895 ; )dziękuję, pozdrawiam , fielfelle.

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow, Leksia, chyba właśnie oficjalnie stałaś się sławna ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki;DFajny pomysł z forum...

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymamy kciuki:) Gratuluję pomysłu z tym forum, naprawdę odjazd.Czekamy na rozdział. O, już tylko 10 dni! Hura! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki.Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. będę, będę. Forum jest całkiem dobrym pomysłem :)Już się nie mogę doczekać co dalej z Lukiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za Ciebie! Niech Ci wszystko dobrze pójdziee!Pozdrawiam!Natalia ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. beatka2@op.pl8 maja 2011 22:18

    Hej! Świetny blog! Przeczytałam go całego jednym tchem!Dodaję cię do moich linków !Pa! www.lily-evans-jej-zycie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabyś mnie powiadamiać o nowych? mój nr gg to: 35520163. Dobry pomysł z tym forum. A no i powodzenia:***

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja poproszę więcej Lily i Adama :) świetnie opisujesz sytuacje, kiedyś ze śmiechu spadłam z krzesła ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak tam po maturze? Mam nadzieję że dobrze poszły. Świetny pomysł z tym forum. U mnie pojawiła się nowa notka więc serdecznie zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uff..Dość niedawno trafiłam na twojego bloga. Dzisiaj skończyłam czytać ostatni dodany przez Ciebie rozdział i powiem szczerze, że jestem zauroczona twoim stylem pisania. Już od dawna nie czytałam tak dobrego opowiadania.Mam nadzieję, że dobrze ci poszło z tą maturą. ;)Z niecierliwością czekam na kolejny rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Zapraszam do skomentowania rozdziału. Nie mam nic przeciwko krytyce, wręcz przeciwnie - mam nadzieję, że pomożesz mi być lepszą w pisaniu :). Chciałabym jedynie prosić o kulturę wypowiedzi.
Z góry dziękuję za trud włożony w przeczytanie rozdziału i napisanie swojej opinii! :)