Przejdź do głównej zawartości

OGŁOSZENIE

Hej!
W związku z Waszymi komentarzami chcę coś wyjaśnić :). Otóż, jak sami widzicie, odcięłam się ostatnio od życia blogowego. Ani nie czytam Waszych blogów, ani nic nie dodaję/piszę na swojego. Spowodowane jest to trochę maturą, trochę brakiem czasu, trochę brakiem chęci, trochę lenistwem i trochę wszystkim. Obiecuję, że po maturze wszystko nadrobię (w końcu będę miała 5 miesięcy wakacji :)) oraz napiszę szybko notkę (która w 1/2 jest już napisana). Niestety, ale został mi niecały miesiąc do matury, a ja nic kompletnie nie umiem na moją rozszerzona matę, ani nie mam nawet słowa napisanego na temat mojej pracy maturalnej, nie wspominając nawet o przeczytaniu lektur mi do tego potrzebnych... A więc wybaczcie mi to wszystko, szczególnie to, że nie czytam Waszych blogów. Naprawdę, wszystko nadrobię. Wiecie, że Was kocham, nie? :)
Pozdrawiam serdecznie, trzymajcie się ciepło!
Leksia

Komentarze

  1. Tak myślałam, że chodzi o maturę... :) Co jak co, ona potrafi zamieszać w głowie. Ja swoją strasznie miło wspominam, muszę przyznać. Być może zabrzmię jak wariatka, ale naprawdę dobrze się bawiłam na swojej maturze. :)Rozszerzona matma to niezły hardcore, ale dasz radę. Co do prezentacji maturalnej z polaka: ja swoją pisałam trzy dni przed samym egzaminem, a uczyłam się jej dzień przed. Nie przeczytałam nawet wszystkich lektur, o opracowaniach nie wspominając. Gdy babka zaczęła mnie odpytywać zdałam sobie sprawę, że nie wiem NIC o teorii literatury. Ale wybrnęłam. 17/20 to bardzo przyzwoity wynik biorąc pod uwagę powyższe. Myślę więc, że ustnego polskiego absolutnie nie ma się co bać.Języków obcych ustnych też nie. Matura to chyba ostatni egzamin, kiedy egzaminatorom zależy, aby uczniowie go zdali. ;)Najważniejsze to nie stresować się. Wiem, że łatwo powiedzieć, a w bardzo niewielu przypadkach jest to możliwe do zrobienia (czasem czuję się taką szczęściarą, że potrafię się nie przejmować...), ale to naprawdę sprawdzona rada. Każdy, kto z niej skorzystał dobrze na tym wyszedł. ;) Matura to naprawdę fajna sprawa, ale trzeba podejść do niej z dystansem.Obiecuję mocno trzymać kciuki gdy nadejdzie pora. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż... Co ja mam napisać. ;D Oczywiście szkoda, że notki nie bd, ale każdy ma raz więcej, raz mniej czasu. xD Trudno jakoś spróbuję przeżyć bez następnej notki, powodzenia na maturze...!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem cię! Moja siostra pisała rok temu i prawie nie spała, mi zostały jeszcze trzy latka i jest OK. Ucz się, ucz, bo nauka to potęgi klucz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na maturze. :)Matma rozszerzona była niezłą zabawą. Ja np nie doczytałam zbyt dokładnie zadania i mi obcięli połowę punktów na nim -_- , więc poległam na czytaniu ze zrozumieniem. Ale jak zrobisz arkusze z pazdro to będzie luz :DPozdrawiamOgnista

    OdpowiedzUsuń
  5. POWODZENIA NA MATURZE!!!! :D mam nadzieje że pójdzie ci dobrze. ja mature mam za dwa lata ;[ . łeeee. dasz rade! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochamy to poczekamy, chociaż szkoda.I życzę połamania pióra na maturze;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, powodzenia na maturze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ~Lilyanne15Evans1512 kwietnia 2011 23:39

    powodzenia na maturze :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. ~Black Butterfly13 kwietnia 2011 17:40

    POWODZENIA NA MATURZE! <3 Rozumiem, poczekamy cierpliwie. :* 3maj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia na maturze . Oczekuję notki kiedy już będziesz miała to wszystko za sobą ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam cierpliwie i trzymam kciuki, że uda Ci się to wszystko zaliczyć, pracę napisać i tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  12. nieznajomaa@op.pl18 kwietnia 2011 23:45

    Świetny blog, bardzo mi się podoba. Piszesz świetne opisy miejsc. Ja tak nie potrafię ; ) . Powodzenia na maturze. Chciałabym cię dodać do polecanych, mogę ? Sprawi mi to przyjemność, chociaż ja jestem żółtodziobem w pisaniu. Mój blog www.lilyanne-i-james.blog.onet.pl : ) . Mam nadzieję, że poradzisz sobie i wrócisz do pisania ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam, muszę to zrobić! Muszę napisać 800 komentarz!!

    OdpowiedzUsuń
  14. My cię kochamy, więc poczekamy. Będziemy trzymały kciuki żeby ci dobrze poszło.

    OdpowiedzUsuń
  15. ~SłoOodka Trzynastka :D21 kwietnia 2011 23:24

    Trzymam na ciebie kciuki żebyś zdała jak najlepiej i czekam na notkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Notki piszesz genialne. Dopiero niedawno zaczęłam czytać, ale szybko się wciągnęłam ;) Powodzenia na maturze ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Twojego bloga czytam już od bardzo, bardzo, bardzo dawna, ale dopiero teraz postanowiłam się przełamać i napisać tu trochę ;) Życzę powodzenia na maturze i bez dobrych stopni nam się nie pokazuj! Żartuję, możesz pokazać nam się nawet z najgorszymi ocenami byle byś o nas nie zapomniała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z niecierpliwością wyczekuję następnej notki i życzę Ci powodzenia na maturze ! zdaj jak najlepiej i wracaj szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ~paolka1801981 maja 2011 14:24

    To zrozumiałe;D ja nadal bd czekać na twoją notkę! pisz szybko:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę powodzenia na maturze ! I wracaj szybko :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój blog jest mmm... cud miód i orzeszki xd pisałam tu już kiedyś ale zmieniłam adres bloga a więc daję znów http://white-magic-vs-black-magic.blog.onet.pl/ Powodzenia na maturze, teraz już zapewne ustnej ; )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Zapraszam do skomentowania rozdziału. Nie mam nic przeciwko krytyce, wręcz przeciwnie - mam nadzieję, że pomożesz mi być lepszą w pisaniu :). Chciałabym jedynie prosić o kulturę wypowiedzi.
Z góry dziękuję za trud włożony w przeczytanie rozdziału i napisanie swojej opinii! :)